Wednesday 24 June 2015

Sateita

Kyllä nyt sais laittaa hanat tuolla ylhäällä kiinni. Ainakin vähäksi aikaa, jotta ainakin kerkeis kuivua hieman, kun pitäis nurmikkokin leikata. Mutta kun se on märkä, siis tosi märkä. Ruohonleikkurin pyörät vaan upposi sammaleen sekaan. Sitä kun riittää sitä sammalta.

Ja katsokaa nyt mitä se sade on tehnyt mun spirealle.
 onneksi käytävän puolella on köysi (niin että kiitos isä sen laitosta) muuten ei pääsis sieltä kulkemaan.
noin alas taipuu vetiset spireat, täytyy vissiin leikata kukat pois kunhan olen vähän vapailla  PS.tuo harmaa ei ole oikea kissa

mutta tämä on kyllä ihan oikea kissa, Mizukizu 11 v. ja oikea yöluuhari, aamulla sitten tulee sisälle, käy minun sänkyyn nukkumaan eikä korvaansa lupsauta kun yritän ehdottaa että sänky pitäis petata, niin että äiti ei ole mun sänky petattu tänäänkään.

Kävin muuten eilen lääkärissä, oikeella diabeteslääkärillä, kaikki oli muuten hyvin paitsi pitkäaikaissokeri, se oli tuolla ylämaissa kun pitäis olla tasamaissa. Niin ehdotti tohtori että alkaisin ottamaan yhtä tablettia insuliinin lisäksi. Ja sitä tablettia kun on jo kokeiltu ja silloin oli vessa paras paikka maan päällä, niin hyvä etten sieltä tahtonut ollenkaan lähteä pois, paitsi niinä päivinä kun en syönyt mitään. Mutta minä kun olen kiltti potilas niin lupasin kokeilla, tosin 1/2 tablettia kolmen sijaan. Jos ei nyt taas tarvisi ottaa vessaa parhaaksi kaveriksi. Kokeilu on aloitettu.

Nyt pitää vissiin lopettaa kun almanakka sanoo että tänään on työpäivä, joten moi sitten Jaana

No comments:

Post a Comment