Saturday 13 June 2015

Nyt on kudottu ja lähetetty

Olipas vaikeaa saada paketti lähtemään, mutta onneksi sain vihdoin eilen iltapäivällä sen lähtemään. Ensin aamulla kävin Farstassa, näin portilta että Farstan bussi meni, minä siis myöhästyi n. minuutilla. No ei se mitään aurinko paistoi ja minulla on älypuhelin niin pystyin pelaamaan Cookie Jam'ia.



Piti käydä labrassa ja röntgenissa. Mutta tuuri oli jossain muualla kun mun mukana, ensin labrassa ei ollut lähetettä ja minä kun olin paastoamassa. No ei se mitään, hissi kaksi kerrosta ylöspäin murisevan vatsan kanssa ja röntgeniin. Juhuu,kuten sanottu tuuri ei ollut mukana, se kone joka ottaa kuvia polvista oli huollettavana joten uusi yritys ensi viikolla.

Lähdin heti kotiin tulon jälkeen kävelemään meidän pikkupostiin paperikassillinen kudottua mukana. Ha ne oli lopettanut laatikoiden myymisen joten paperikanssin kanssa takaisin kotiin ja sopivaa laatikkoa etsimään kellarista. Löytyi ja takaisin postiin, itse lähetys maksoi vain 84 kr. Nyt pidän pienen tauon kutomisen kanssa paitsi että yhdet pienet sukat olen jo kerennyt kutoa, ne on niin söpöjä.
Eikö olekin söpöjä nuo sukat, toivottavasti lämmittää sitten kun perille pääsee pieniä vastasyntyneitä Gambialaisia vauvoja.
Loppu päivä sujuikin oikein hyvin, minulle jopa tarjottiin iltaruoka eli ei tarvinnut itse laittaa ruokaan.
että sellainen päivä täällä Sköndalissa Jaana

No comments:

Post a Comment