Thursday 2 July 2015

kesäsäät tuli

Tänään on jo +29,7 takapihalla varjossa. Ei tarvitse etelään matkustaa. Tuulettimet pyörii sisällä ja kissat ovat kadonneet. Gullis on käynyt kaksi kertaa kerjäämässä karkkia mutta ruoka ei maita. Ei ole kun rahan tuhlausta antaa shebaa nyt, kuivaamuonaa vaan, niin kauan kun lämpöä riittää. Se tosin ei näillä näkymin pysy kovin kauan, maanantaina olis n.19 ja sadekuuroja. No se kerkeää vaihtua, mikään ei ole niin vaihtelevaa kuin säätiedoitus.
Gullis miettii että hyppäänkö ikkunasta ulos vain menenkö ovesta kun emäntä sen niin ystävällisesti avasi

minä ajoi juuri pois yhden suuren punaisen poikakissan ja Mizu tarkastaa ettei se vaan jäänyt pusikkoon

tällä lailla Mizu käyn mun sänkyyn lakanoiden päälle maate etten saa sänkyä pedattua

 Minä olin viime kauantaina Gålössa, eli saarella kävin. Sinne tosin ajetaan ihan autolla, mutta kävimpäs nauttimassa hieman merituulista ja voittamassa bingossa vedenkeittimen ja veitsiä ( ne tosin vaihdoin kattilaan jonka Toini voitti). Ja mmmmm ostin niin suussa sulavaa vuohenjuustoa että se suli suussa alta aika yksikön ja nyt pitäis saada uutta.
tälläiset oli mun voittavat laput

meidän pöydän voitot, minun vedenkeitin ja veitset, kotka tosin vaihdoin kattolaan kun minulla on Fiskarssin laatuveitset

Viikonlopuksi mene töihin ja silloin en ehkä nauti yhtä paljon tästä lämmöstä niin kuin vapaalla ollessa. Kisut makaa pensaiden alla piilossa ja käyvät vain näyttäytymässä. Mizu tosin vain kerran vuorokaudessa tai kahdessa. Gullis vähän useammin.

Käsityörintamalla on aika hiljaista, ei paljon tee mieli kutoa villapaitoja tai sukkia, mitä nyt ristipistoilen.

No comments:

Post a Comment